duminică, 17 aprilie 2011

Sms Valentines Day !

Pentru cel drag
Nimeni nu-mi poate fura zambetul care-mi apare cand ma gandesc la tine. Si nimeni nu-mi poate fura inima, pentru ca ea deja iti apartine.

Te iubesc.

Te iubesc!
Am sperat sa te-ntalnesc,
Si sa-ti spun ca te iubesc,
Tu esti puisorul meu,
Te voi adora mereu.
Te voi iubi la nesfarsit,
Tu esti tot ce mi-am dorit,
Visul meu e-adevarat,
Tu esti tot ce am visat.

pui
Fiecare din noi este un inger cu o singura aripa si nu putem zbura decit imbratisindu-ne!

Mi-e greu...
Mi-e greu sa-ti multumesc in cuvinte pentru tot ceea ce mi-ai daruit in acesti ani... e greu sa scriu in vorbe simple cat de mult insemni pentru mine... Pot doar sa-ti spun cat de mult TE IUBESC!

Minunea vietii mele
"Tu ai facut culorile mai vii, frumusetea mai pura, placerea mai intensa. Te iubesc mai mult decat iubesc viata, minunea vietii mele!

Cautare
Daca nu ai fi existat, as fi imbatranit cautandu-te in lumea larga...

In inima mea
Fiecare noapte, fiecare atingere, fiecare sarut pe care mi le-ai daruit le pretuiesc mai mult decat propria-mi viata! ma pierd in cuvinte si in ceea ce nu se poate numi dragoste pentru ca este mult mai mult decat atat: tu esti speranta mea de a trai! TE IUBESC! Stii unde vei fi de "Valentine's Day"? In inima mea ca intotdeauna!

Cu mare dragoste
Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine.. !! Te iubesc

De iubit
Iubeste-l pe cel de langa tine,
Iubeste-l pe cel de departe,
Iubeste-l pe cel din inima ta,
Iubeste ce a fost...
Iubeste ce v-a fi...
Iubeste ce este...
Iubeste-te si pe tine...

Te iubesc
Suntem impreuna de aproape trei ani. Trei ani in care am plans, am vorbit si am ras impreuna. Trei ani in care am fost frati, prieteni si iubiti. Esti jumatate din inima mea, esti jumatate din mine. Te iubesc si vrau sa petrecem cea mai frumoasa zi impreuna
"ZIUA INDRAGOSTITILOR"

Doar atat
As vrea sa-ti spun multe... dar nu cred ca mi-as gasi cuvintele potrivite... asa ca iti spun atat:
TE IUBESC!

Te iubesc!
Am sperat sa te-ntalnesc,
Si sa-ti spun ca te iubesc,
Tu esti puisorul meu,
Te voi adora mereu.
Te voi iubi la nesfarsit,
Tu esti tot ce mi-am dorit,
Visul meu e-adevarat,
Tu esti tot ce am visat.

Te iubesc
Daca atunci cand voi ajunge sus, D-zeu ma va intreba care a fost cel mai frumos dar pe care l-am primit de-a lungul vietii, ii voi raspunde "LOC IN INIMA TA", si daca ma va intreba care a fost cel mai bun si cel mai frums lucru pe care l-am facut ii voi raspunde: "ACELA DE A MA FI INDRAGOSTIT DE TINE".

Azi, maine, pentru totdeauna: Te iubesc!
Te-am intalnit atunci cand nu mai stiam ce e cu mine, imi era teama sa spun lucrurilor pe nume, imi era teama sa iubesc. Ai venit intr-o iarna obisnuita, ce nu promitea nimic... insa din acel moment... am stiut ca te iubesc. Iti multumesc ca existi, si sa sti ca... azi, maine, pentru totdeauna... TE IUBESC!!!

Esti cel mai dulce ingeras
Cand te-ai nascut tu a plouat toata noaptea dar nu pentru ca trebuia sa ploua ci pentru ca a plans cerul pentru cel mai dulce ingeras. Te Iubesc din toata inima - imi ia 2 secunde sa iti zic, dar imi trebuie o viata intreaga sa iti demonstrez cat de mult! Multumesc ca si tu imi arati zi de zi cat de mult ma iubesti. M-ai facut cu adevarat cea mai fericita. Te pupy dulce!

Cine?
Cine-un zambet cand mi-arata
Ma uimeste dintr-o data
Si-are niste ochi frumosi
Parca sunt din stele scosi?
Cine-i frumoasa din poveste?
Claudia-Mihaela este!
Dar ce sa mai povestesc...?
Vreau sa ii spun: TE IUBESC!!!

De Valentine's Day
De Valentine's Day, pune-ti 1 dorinta pentru VISE, ca acestea sa-ti lumineze cerul; a 2-a pentru FERICIRE, sa-ti faca inima sa tresare; si a 3-a pentru IUBIRE sa-ti invaluie intreaga zi. HAPPY VALENTINE'S DAY!

Pentru iubirea vietii mele!
Ai aparut in viata mea
Intr-o zi de martie
Cu zambiluta intr-o mana
Si fericirea in cealalta.

Erai putin entuziasmat
Nu te-asteptai la o minune
Insa cand am aparut
S-a preschimbat in iubire.

Chiar atunci cand te-am vazut
Mi-ai aparut ca o minune
Si am ramas fara suflare
Pan-am primit a ta floare.

A trecut un an de-atunci si inca mai visez
La acea zi de primavara
Cand in ochi eu te-am privit
Si pe loc m-am indragostit.

Asadar, te voi iubi mereu,
C-ai semanat in mine intreaga ta iubire!
Si-mi stai alaturi de un an
Daruindu-mi numai fericire.

Totul imi pare mai frumos
Cand esti langa mine,
Simt ca ma iubesti,
Si cand ma tii de mana!!!

Ce mi-as putea dori mai mult?
Tu esti totul pentru mine
Si pe tine te doresc
Acum si-n totdeauna!
TE IUBESC!

Faci parte din mine
Te iubesc cu rasuflarea, zambetele, cu lacrimile intregii mele vieti! Prezenta ta strabate intreaga casa. Chiar si atunci cand esti departe ma pomenesc ca iti aud glasul. Deschid fiecare usa, aproape asteptandu-ma sa te gasesc acolo - ma intorc sa-ti raspund, si simt cum inima mea moare pentru o clipa in acea tacere. Te port in minte si in suflet. Te simt in aerul pe care il respir. Faci parte din mine. Pentru totdeauna.
Te iubesc.

14 februarie
Vreau ca tu sa fii Sf. Valentin al meu. Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca! Alaturi de tine inima mea are aripi, sufletul meu este un foc de artificii, visele mele de vin realitate! Fii cu mine caci numai alaturi de tine simt ca pot respira!

Niciun comentariu: