duminică, 17 aprilie 2011

Mesaje de dragoste

Mesaje Pentru EA

Prietena cu suflet de aur
Iti doresc ca iarna asta sa-ti aduca din nou zambetul pe buze si dragostea in suflet. Scoala este o cutie de soareci care chitaie o ora intreaga! De...

Denisa TE iubesc
Cand ne-am intalnit am stiut ca ceva special va exista intre noi...NU eram eu! cu timpul viata si destinele noastre s-au unit..ce sa iti spun mi-ai pl...

Un nou inceput
La inceput de toamna Si-un inceput de drum, Cand tu devii o Doamna Alaturi de-un om bun, Sa ai doar bucurie Si-un suflet linistit, Sa te uibesti...

De ce trebuie sa suferi daca iubesti
Am iubit si eu odata... o fata minunata care m-a fermecat deodata... O iubesc la nebunie... ce sa fac sa fie bine? deoarece e tare-n sine si nu...

Urare
De la mine, Pentru tine, Cu drag, Eu.

Niciun comentariu: